Procesul analitic este integrat în fluxurile dintre
departamente, pentru ca informațiile și documentele să fie mereu la îndemâna dumneavoastră.
Acest modul este nivelul top management de coordonare strategică a companiei, care definește indicatorii de performanță și setează regulile procedurale din fluxurile celorlalte module.
Raportăm toate statusurile și procesele din companie!
Managerii firmelor de transport vor ști foarte clar ce urmăresc la nivel macro și vor adapta așteptările individuale pentru fiecare angajat în funcție de targetul urmărit.
Veți putea colecta și defalca cifrele de pe o anumită perioadă, în funcție de departamente.
Răspundem la următoarele întrebări:
De unde avem profit?
Din ce cauze avem pierderi?
Pe baza unui număr de câmpuri (consum, viteză, profitabilitate, taxe de drum), vom putea structura rapoartele în funcție de interesele pe care le avem.
Baza de date ne va releva tot ce este disponibil despre subiectul respectiv.
După ce am structurat parametri de care avem nevoie, Report Studio ne va configura un nou tip de raport care va fi conform cu interesele noastre.
Gestionarea documentelor
pentru comenzile finalizate
Documentația pentru comenzi
Facturarea comenzilor cu o
aplicație de facturare integrată
Arhivarea datelor pentru
utilizare ulterioară